Dyrektor X Liceum Ogólnokształcącego im. Wisławy Szymborskiej w Białymstoku, ul. Stołeczna 6, ogłasza przetarg na zakup i dostawę artykułów spożywczych do internatu X Liceum Ogólnokształcącego, ul. Zwycięstwa 28 i stołówki szkoły, ul. Stołeczna 6.
Dyrektor X Liceum Ogólnokształcącego im. Wisławy Szymborskiej w Białymstoku
Barbara Kalinowska
Dyrektor X Liceum Ogólnokształcącego im. Wisławy Szymborskiej w Białymstoku, ul. Stołeczna 6 ogłasza pisemny nieograniczony przetarg na wynajem 1 m2 powierzchni użytkowej na ustawienie automatu samosprzedającego napoje gorące.
Dyrektor X Liceum Ogólnokształcącego im. Wisławy Szymborskiej w Białymstoku, ul. Stołeczna 6, ogłasza pisemny nieograniczony przetarg na wynajem 1 m2 powierzchni użytkowej na ustawienie automatu samosprzedającego przekąski i napoje zimne.
X LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE W BIAŁYMSTOKU OGŁASZA
PRZETARG NA DOSTAWĘ ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO INTERNATU X LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO
UL. ZWYCIĘSTWA 28 I STOŁÓWKI SZKOŁY, UL. STOŁECZNA 6
Dyrektor X Liceum Ogólnokształcącego im. Wisławy Szymborskiej w Białymstoku
Urszula Sztabelska-Kopa
PRZETARG NIEOGRANICZONY NASUKCESYWNĄ DOSTAWĘ PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO INTERNATU X LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO UL. ZWYCIĘSTWA 28
I STOŁÓWKI X LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO ,UL. STOŁECZNA 6
1.Treść ogłoszenia:
ZAMAWIAJĄCY :
X Liceum Ogólnokształcące
- Stołeczna 6
15-879 Białystok
DO INTERNATU SZKOŁY
- ZWYCIĘSTWA 28
tel. +48 85 651 02 61
i STOŁÓWKI X LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO
- STOŁECZNA 6
TEL. +48 85 742 31 38
- 2. Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony.
- 3. Strona internetowa:
www.10lo.pl
e-mail: lo10@um.bialystok.pl
- 4. Przedmiot zamówienia (CPV: 15.00.00.00-8) został podzielony na 7 części od nr 1 do nr 7:
Część 1. Warzywa i owoce świeże i suszone, jaja kurze (CPV: 1530000-1,03142500-3)
Część 2. Warzywa okopowe(CPV: 153100000-4)
Część 3. Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne(CPV: 15100000-9; 15110000-2; 15112000-6;
Część 4. Różne produkty spożywcze (CPV: 15400000-2;15800000-6)
Część 5. Produkty mleczarskie (CPV: 15500000-3)
Część 6. Mrożonki i ryby (CPV: 15220000-6;15330000-0)
Część 7. Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie (CPV: 15810000-9)
- Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
- Wymagany termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy przez okres 12 miesięcy wyłączając dni wolne od nauki szkolnej np. ferie ,przerwy świąteczne itp.
7.W postępowaniu mogą brać udział wszyscy dostawcy, którzy zgodnie z ustawą
z dn. 29.01.2004 r Prawo Zamówień Publicznych z późn. zmianami spełniają wszystkie warunki Ustawy. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 ustawy.
Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt. 6.1 SIWZ na podstawie złożonego wraz z formularzem ofertowym, oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów wymienionych w pkt. 15 SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia zostanie dokonana na zasadzie formuły „spełnia/nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach, których wykaz znajduje się w pkt. 15 niniejszej SIWZ.
Jeżeli Wykonawca nie dołączy do oferty wymaganych oświadczeń i dokumentów lub z treści dołączonych dokumentów nie będzie wynikać, że zostały spełnione określone warunki, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy, to Zamawiający wykluczy Wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 Ustawy.
W przypadku, kiedy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.
7a. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy do oferty należy dołączyć następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę ich kserokopie lub odpisy:
:a/ Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej
Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt. 15.8. może przedłożyć równoważne dokumenty określone Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 poz. 231) .tj. dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
b/ W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach, których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia należy pobrać ze szkolnej strony internetowej www.10lo.pl lub w pokoju Nr 70 Internatu XLO w Białymstoku, ul. Zwycięstwa 28 w godz. 8.00-14.00
- 8. Wadium nie jest wymagane.
- 9. Kryteria oceny ofert
Zamawiający ustala następujące kryteria wyboru i oceny ofert:
Lp. | Kryterium | Waga |
1 | Cena oferty brutto | 90% |
2 | Czas realizacji zamówienia uzupełniającego złożonego w dniu dostawy (od 5 do 180 minut) | 10% |
- · Punkty w kryterium – Cena oferty brutto, jakie otrzyma badana oferta będą liczone w następujący sposób:
Cena minimalna brutto z badanych ofert
C= ——————————————- x 90 punktów
Cena oferty badanej brutto
C = punktowa ocena ceny ofertowej brutto może maksymalnie osiągnąć 90 punktów, gdzie 1 punkt = 1 %
- · Punkty w kryterium – Czas realizacji zamówienia uzupełniającego, jakie otrzyma badana oferta będą liczone w następujący sposób:
– od 5 minut do 30 minut 10 pkt.
– od 31minut do 60 minut -5 pkt.
– od 61 minut do 90 minut -2 pkt.
– od 91minut do 180 minut -1pkt.
– ponad 180 minut – 0 pkt.
punktowa ocena kryterium Czas może maksymalnie osiągnąć 10 punktów gdzie 1 punkt = 1 %
Ocenę punktową stanowi suma punktów kryterium „Cena oferty brutto” oraz kryterium „Czas realizacji zamówienia uzupełniającego”, indywidualnie dla każdej z Ofert.
Oferent może uzyskać maksymalnie 100 punktów = 100 %.
- 10. Oferta powinna być złożona w pokoju Nr 70 internatu Szkoły ,ul Zwycięstwa 28 do dnia 03.20 r. do godziny 9.00 Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego (Internat Szkoły p. nr 70) w dniu 04.03.2020r.o godzinie 9.30
lub wysłana na adres:
X Liceum Ogólnokształcące
- Stołeczna 6
15-879 Białystok
Oferty powinny być sporządzone w języku polskim.
- 11. Termin związania z ofertą wynosi 30 dni od dnia rozstrzygnięcia przetargu.
12.Nie zawiera się umowy ramowej.
13.Nie przewiduje się dynamicznego systemu zakupów.
14.Nie przewiduje się wyboru oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15.Nie przewiduje się udzielania zamówień o których mowa w art. 67 ust.1 pkt6 i 7 lub art.134 ust.6 pkt.3
Białystok, dn. 25.02.2020 r.
Dyrektor X Liceum Ogólnokształcącego w Białymstoku Urszula Sztabelska – Kopa
Załączniki:
2019-09-17 Zaproszenie do złożenia oferty na świadczenie zdrowotne w zakresie leczenia stomatologicznego
Dyrektor X Liceum Ogólnokształcącego w Białymstoku zaprasza do złożenia oferty na podstawie ustawy z dnia 12 kwietnia 2019r. o opiece zdrowotnej nad uczniami (Dz. U. z 2019r. poz. 1078) na „świadczenie zdrowotne w zakresie leczenia stomatologicznego dla dzieci i młodzieży, finansowane ze środków publicznych”.Realizatorem programu może zostać lekarz dentysta spełniający wymagania określone w przepisach wydanych na podstawie art. 31d ustawy z dnia 27 sierpnia 2004r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2018r. poz. 1510 z późn. zm.), w części dotyczącej warunków realizacji świadczeń gwarantowanych z zakresu leczenia stomatologicznego dla dzieci i młodzieży, z wyłączeniem świadczeń ortodoncji, z którym Narodowy Fundusz Zdrowia zawarł umowę o udzielenie świadczeń opieki zdrowotnej albo który jest zatrudniony lub wykonuje zawód u świadczeniodawcy, z którym NFZ zawarł umowę o udzielenie świadczeń opieki zdrowotnej.
Lekarz dentysta sprawujący opiekę stomatologiczną nad uczniami będzie wykonywał:
– świadczenia ogólnostomatologiczne dla dzieci i młodzieży do ukończenia 18 roku życia,
– profilaktyczne świadczenia stomatologiczne dla dzieci i młodzieży do ukończenia 19 roku życia,
określone w przepisach wydanych na podstawie art. 31 d ustawy z dnia 27 sierpnia 2004r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, w części dotyczącej wykazu świadczeń gwarantowanych z zakresu leczenia stomatologicznego dla dzieci i młodzieży, z wyłączeniem świadczeń ortodoncji.
Opieka zdrowotna nad uczniami jest finansowana ze środków ujętych w planie finansowym NFZ.
Świadczenie będzie obejmowało młodzież – uczniów X Liceum Ogólnokształcącego
w Białymstoku (około 383 osób).
Realizacja zadania będzie odbywała się w gabinecie stomatologicznym podmiotu, który zawrze porozumienie ze szkołą na świadczenie usług ogólnostomatologicznych skierowanych do uczniów ww. szkoły. W porozumieniu zostanie określony sposób, czas i miejsce udzielania świadczeń oraz miejsce przechowywania dokumentacji medycznej.
Miejsce i termin złożenia oferty:
- Oferty należy złożyć do 25.09.2019r. do godziny 14.00:
– osobiście w sekretariacie szkoły,
– pocztą tradycyjną na adres: X Liceum Ogólnokształcące ul. Stołeczna 6, 15 – 879 Białystok,
– pocztą elektroniczną na adres lo10@um.bialystok.pl,
z opisem: „Oferta – świadczenia zdrowotne w zakresie leczenia stomatologicznego dla młodzieży X Liceum Ogólnokształcącego w Białymstoku, finansowane ze środków publicznych”.
- Oferta musi być sporządzona w formie pisemnej w języku polskim, posiadać datę sporządzenia, czytelny podpis i dane oferenta (adres, telefon, e-mail, NIP).
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Urszula Sztabelska-Kopa Dyrektor Szkoły
2019-05-31 ogłoszenie o zamówieniu
(ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY)
X Liceum Ogólnokształcące w Białymstoku zaprasza do złożenia ofert na wykonanie usługi o szacunkowej wartości nieprzekraczającej równowartości kwoty 30.000 euro netto, wyłączonej ze stosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017r. poz. 1579) na podstawie art. 4 pkt. 8.
- OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu korytarza na parterze budynku szkoły przy
ul. Stołecznej 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Załącznik nr 1.
Zainteresowanych prosimy o zapoznanie się z pełną treścią ogłoszenia :
Zatwierdzam:
Urszula Sztabelska-Kopa
2019-03-07 ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
X LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE W BIAŁYMSTOKU
OGŁASZA
PRZETARG NIEOGRANICZONY NASUKCESYWNĄ DOSTAWĘ PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO INTERNATU X LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO UL. ZWYCIĘSTWA 28
I STOŁÓWKI X LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO ,UL. STOŁECZNA 6
Zainteresowanych prosimy o zapoznanie się z treścią ogłoszenia
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami :
Załączniki do SIWZ (do pobrania:
Dyrektor X Liceum Ogólnokształcącego w Białymstoku ul. Stołeczna 6 ogłasza pisemny nieograniczony przetarg na wynajem 1 m2 powierzchni użytkowej na ustawienie automatu samosprzedającego przekąski i napoje zimne.
- Przedmiotem przetargu jest cena brutto czynszu za wynajem powierzchni na korytarzu I piętra.
Cena wywoławcza za 1 m-c wynajmu wynosi 200,00 zł brutto.
W cenie czynszu zawarte są koszty związane z przedmiotem najmu. Orientacyjna liczba uczniów w szkole 300 + ok. 40 pracowników.
- Oferta powinna zawierać następujące dane:
a/ odpowiednio, w zależności od formy prawnej oferenta: imię i nazwisko, adres,
nr PESEL, nazwę firmy, siedzibę, nr NIP, umowę spółki cywilnej, odpis właściwego rejestru nie starszy niż 6 miesięcy,
b/ aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert,
c/ pisemne oświadczenie o zapoznaniu się z regulaminem przetargu, warunkami przetargu zawartymi w ogłoszeniu, warunkami umowy najmu, aktualnym stanie pomieszczenia pod wynajem oraz świadomości , iż na najemcy ciąży obowiązek uzyskania opinii, zezwoleń lub decyzji stosownych organów, które umożliwią prowadzenie działalności handlowej,
d/ potwierdzenie wpłacenia wadium.
- Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wpłacenie wadium w wysokości 600,00 zł na konto 53 1240 1154 1111 0010 4716 4511 w Banku Pekao S. A. do dnia 01.03.2019r. do godziny 9.00 oraz złożenie oferty spełniającej wymogi określone
w ogłoszeniu o przetargu. - Wadium przetargowe zwraca się niezwłocznie po odwołaniu lub zamknięciu przetargu, jednak nie później niż przed upływem 22 dni od dnia odwołania lub zamknięcia przetargu.
- Wadium przetargowe wpłacone przez uczestnika, który wygrał przetarg zalicza się na poczet czynszu.
- Po rozstrzygnięciu przetargu najemca zobowiązany jest do prowadzenia działalności handlowej przestrzegając przepisów bhp i pożarowych oraz utrzymywać czystość
w bezpośrednim sąsiedztwie automatu. Artykuły sprzedawane w automatach muszą spełniać wymogi Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży
w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach
(Dz. U. z 2016r. Poz. 1154). - Oferty należy składać w nieprzejrzystych, zamkniętych kopertach z napisem: „Przetarg na wynajem powierzchni na ustawienie automatu w X Liceum Ogólnokształcącym w Białymstoku. Nie otwierać do dnia 01.03.2019r. do godziny 10.00”, do dnia 01.03.2019r. do godziny 9.00 w sekretariacie X Liceum Ogólnokształcącego w Białymstoku, ul. Stołeczna 6.
- Oferty złożone po terminie składania ofert zostaną zwrócone bez otwierania.
- Otwarcie ofert odbędzie się dnia 01.03.2019r. o godzinie 10.00 w gabinecie wicedyrektora.
- Za najkorzystniejszą ofertę będzie uznana oferta z najwyższą ceną.
- Podpisanie umowy z osoba, która wygrała przetarg nastąpi w terminie do 7 dni od dnia powiadomienia podmiotu wyłonionego w drodze przetargu.
- Umowa zostanie zawarta na okres trzech lat.
- W przypadku niepodpisania umowy z przyczyn nie leżących po stronie organizatora przetargu wpłacone wadium nie podlega zwrotowi.
- Organizator przetargu zastrzega sobie możliwość unieważnienia przetargu bez podania przyczyny.
- Oferty złożone niezgodnie z regulaminem będą odrzucone.
Szczegółowych informacji w sprawie przetargu udziela pani Justyna Zimodro
tel. 85-742-31-02.
mgr Urszula Sztabelska-Kopa – Dyrektor Szkoły